Zarządzenie Nr 472/23
Wójta Gminy Korytnica
z dnia 17 marca 2023 r.
w sprawie upoważnienia pracownika Urzędu Gminy Korytnica do załatwiania spraw w imieniu Wójta Gminy Korytnica
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.) w związku z art. 268a i art. 76a § 2b ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Upoważniam Panią Agatę Drzażdzyńską zatrudnioną na stanowisku: Inspektor do spraw ewidencji ludności, ochrony przeciwpożarowej i porządku publicznego/Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Korytnicy do załatwiania w moim imieniu wszystkich indywidualnych spraw z zakresu:
1. ewidencji ludności na podstawie z ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2022 r., poz. 1191 ze zm.), włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych, wydawania postanowień i zaświadczeń, poświadczania za zgodność
z oryginałem odpisów dokumentów przedstawionych przez stronę na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem, podpisywania dokumentów i pism wychodzących do stron postępowania administracyjnego
2. przyjmowania wniosków, wydawania i unieważniania dowodów osobistych oraz innych czynności na podstawie ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r. poz. 671) w czasie nieobecności kierownika Referatu Spraw Obywatelskich.
§ 2.
Upoważnienie, o którym mowa w § 1 zostaje udzielone na czas zatrudnienia na stanowisku i wygasa z chwilą ustania stosunku pracy na tym stanowisku lub wskutek cofnięcia.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
/-/ Stanisław Komudziński